Utmaning

2012-04-20 17:26:02 Min dag
» Kommentarer(0) «


Jag blev utmanad av Emma att svara på följande frågor:

1. Rött eller vitt vin?

Jag dricker helst vitt men även en del rött nuförtiden. För några år sedan drack jag aldrig rött men är det inte alltför torrt så gillar jag det!

2. Vilken är din favoritfärg?

Har nog ingen riktig favorit utan gillar de flesta färger.


3. Om du fick leva resten av ditt liv på en öde ö. Vad skulle du ta med dig då?

Snorkel och cyklop. Älskar att snorkla och är det en öde ö så är det nog i Malaysia eller Filippinerna och där finns massor av fina saker att titta på!

4. Mc Donalds, Burger King eller MAX?

BK (inte bara för att jag jobbat där utan de har klart godast burgare samt dipsås; Hot cheese)

5. Gammal inredning eller ny och modern?

Gammal


6. Vilken högtid är bäst, julen, påsken eller midsommar?

Julen (så mysigt med alla ljus och annat sådär mitt i vintern)

7. Har du tränat inför beach 2012?

Nej, bara promenerat lite samt arbetat i trädgården


8. Hund eller katt?

Katt


9. Om du hade en hemlig superkraft, vilken skulle du ha då?

Flyga så att man kunde ta sig till spännande ställen


10. Om du vann en miljon, vad skulle du göra då?

Flyga till spännande ställen och bjuda med mig familjen. Spara en slant till Elliot.


11. Vilket är det "fulaste" namnet enligt dig?

Hmm....dubbelnamn tror jag!


Okej då var det min tur att ställa 11 frågor till 11 bloggare. De ska svara på mina frågor och sedan göra 11 nya frågor till 11 andra bloggare!


1. Vilken är din favoriträtt?
2. Vilka planer har du för sommaren?
3. Har du några husdjur?
4. Vad tittar du helst på på tv?
5. Vilken är din favoritdrink?
6. Vilket är ditt strörsta intresse?
7. Solsemester eller skidsemester?
8. Gillar du att handla på loppis? Vad brukar du handla?
9.Vilket är ditt favoritställe?
10. Vilken död eller levande kändis hade du velat träffa?
11. Vilken slags karusell gillar du mest?


Följande bloggare får nu frågan! Hade varit kul om ni hade velat svara men ni måste inte!


Sofie, Malin, Madelen, Elin, Sophie, Elisabeth, Micaela, Jonna, Johanna, Eva, Cherie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback