Mysig dag

2012-08-08 08:45:33
» Kommentarer(1) «


Igår var vi ju på kalas, Lillmannen och jag! Han var lite mammig som han varit de senaste dagarna, men även glad att få leka med kompisarna! Vi fick supergod och vacker tårta och hade det mycket trevligt!! Sedan fixade jag lite ärenden och efter det var det dags att lämna av Elliot hemma för att bege mig till bussen mot Helsingborg! Där mötte jag upp Caroline och Sofie vid Haket! Åt en mycket smarrig pizza och drack somrigt rose! Vi avslutade på Pub Ro med underbar utsikt över hamnen! Saknar lite hamnen faktiskt då Ängelholms stad tyvärr ligger en bit från havet :( Helt enkelt en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka fina bilder, jag ser att Elliot har skjortan på sig som han fick av oss, den klär honom. Kram.

2012-08-08 @ 10:19:11
URL: http://www.amandaalexander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback