Andra advent

2012-12-09 11:28:36 Min dag
» Kommentarer(0) «


 
Tänk att det redan är andra advent och att det är jul om bara två veckor! Det känns helt galet att tiden gått så snabbt under hösten. Vet inte riktigt om jag hängt med men jag tycker ändå att vi fångat dagen genom att träffa härliga vänner och fina släkten, badat i Laholm, busat i snön, lekt med Duplo mest varje dag, besökt Emporia och sovit en natt på hotell, och fixat datarum och vardagsrum!
 
Just nu står årets lussekattsdeg på jäsning så snart blir det att baka ut den til mumsiga lussekatter! Jag älskar verkligen lussekatter så jag får försöka att behärska mig...
 
 
Det blir även till att göra rocky-road-fudge och lite fler knäck!
 
Efter Elliots tupplur blir det nog en tur till pulkabacken!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback