Dagens planer

2012-02-10 07:59:13 Min dag
» Kommentarer(7) «


Idag planerar vi att äntligen köpa golv till hall och kök! Vill ha ett sammahang så därför blir det samma! Oavsett vilket vi väljer kommer det att bli supersnyggt är jag överetygad om!

Vi ska även köpa lite smått och gott såsom krokar till toaletten och lådor till kläder till klädskåpet. Utöver det vill jag titta lite på tapeter och bänkskiva till köket som är vårt nästa projekt! Vill gärna ha någon tapet i lite äldre stil! Gärna med vit grund och inte för starka färger då det ska passa till resten av huset!

Innan Jonas kommer hem ska jag och Lilleman hinna leka lite i hans gym (som börjar bli för litet), äta lite god frukost i form av scrambled eggs med parmesan och en bit brie (försöker undvika kolhydrater, jaja ibland iallafall) och läsa tidningen! Kanske även blir ett avsnitt av Unga mödrar?!



Jag kan krypa....eller nästan iallafall!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Börjat med morgongympa?

Ser ut som han står på ett ben och gör den där svåra bensträckaren! Ps. Du tar ju fina bilder, inte behöva du ta en kurs!!



Kram på er!

2012-02-10 @ 10:47:06
Postat av: Lotta Anderström

Sanne: Ja han håller på så mycket, antar att det är övning inför framtida steg!! Tack för komplimangen!!!!

2012-02-10 @ 11:45:42
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej

Vad duktig han är . Det är fasters älskling. Jag tror att han snart kommer börja krypa, eller vad tror du. Längtar efter er jätte mycket. Många kramar

2012-02-10 @ 12:18:19
Postat av: Sofie

Vad duktig han är lille Ellipelli!

2012-02-10 @ 18:25:46
URL: http://amandaalexander.blogg.se/
Postat av: Lotta Anderström

Malin: Ja det gör han nog snart. Han har börjat vilja ställa sig också så han kanske går tidigt?! Saknar dig med!!

2012-02-11 @ 09:30:37
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/
Postat av: hej

2012-02-13 @ 11:38:05
Postat av: Marlene

Så du går också på lchf diet. Jag och Martin började förra veckan :-)

2012-02-21 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback