Happy Valentines Day!

2012-02-14 07:44:48 Min dag
» Kommentarer(0) «


Idag är det Jonas födelsedag och Alla Hjärtans dag! Detta brukar firas rejält i det Anderströmska hemmet men idag är inte någon toppendag så det blev inte ens tårta på sängen :( Dock kraxade jag fram en liten truddelutt för älsklingen!

Natten har varit kaosartad då jag mår pest och Elliot var igång hur mycket som helst. Igår på BVC sa de till oss att försöka att undvika mat på natten då det kan göra att han äter mindre på dagen och därigenom är så liten så vi skulle testa att ge vatten. Detta uppskattades INTE av Elli så tillslut gick Jonas ned och värmde mat till honom.

Men han blev ändå inte glad utan vände och vred sig. Vi somnade till några gånger men allt som allt var vi vakna mycket! Tillslut somnade han ganska gott efter att ha bytt en gigantisk bajsblöja. Troligen hade han ont i magen stackaren! 


Grattis pappa!
 

Så idag blir det en mycket lugn dag! Jag och Elliot ska nog titta klart på Smurfarna som vi började se igår. Elliot tyckte att de små blå gubbarna var mycket festliga! Jag som hade planerat fika i Helsingborg och ÖF i eftermiddag! Trist!



Hoppas att pappan köper med hem Thaimat ikväll när han är hemma efter sina utvecklingssamtal! Får fira honom mer en annan dag! Tänkte boka in en bio och middag snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback