Mello

2012-02-29 10:31:00 Min dag
» Kommentarer(0) «


Jag måste säg att det är den sämsta omgången på år och dar! Tycker inte att det fins en enda låt som poppar! Alltså som är något mer än okej...det finns några helt okej låtar men inget gudomligt!

Jag måste säga att jag hade hoppats på Perelli men den var faktiskt inget vidare. Tyckte inte heller att Dannys låt var superbra, gillar inte alls att han satsade mer på dansen än på sången för detta är ju inte Let's Dance ;)

Är  inte heller speciellt glad för Loreens låt efter att ha lyssnat på den på Spotify men jag tror nog att den vinner.

De låtar som jag gillat bäst är Mollys "Why am I Crying" och Sonja Aldéns "I din himmel" som ju åkte ut. Tycker faktiskt även om Andreas Lundstedts "Aldrig, aldrig" och Lisa Miksovskys "Why Start a Fire"!


Min favorit som borde vinna!


Vad gäller Andra Chansen så hoppas jag på Youngbloods "Youngblood" och Timoteijs "Stormande hav" men egentligen är det onödigt med Andra Chansen för de har ju ingen chans i finalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback