Nya Torgs nya Öppna Förskola

2012-02-28 17:54:00 Elliot 6-9 månader
» Kommentarer(2) «


Igår var vi på den nyöppnade Öppna Förskolan som ligger på Nya Torg! Jag har nog aldrig sett så många barn och föräldrar sammtidigt förrutom på öppna hus eller liknande när jag jobbat!

Vi träffade flera mammor och barn som vi träffat tidigare men även några nya. Cherie vars blogg jag läst ett tag och hennes söta Emma var där bland andra! Vi har nog ett framtida par där för Elliot gjorde sig till inför Emma och hon pratade som bara den vilket hon tydligen inte gör annars! Elliot trivdes som fisken i vattnet och drog sig omkring!

Lokalerna var jättefina och öppna! Där komemr vi nog spendera en del tid i vår! Tyvärr har de bara babycafé en gång i veckan, hela onsdagar, istället för två vilket är synd. Kanske kunde de delat upp det och haft en gång på måndagar och en på onsdagar?!

Imorgon blir det nog en runda till! Får se om jag orkar ta mig dit på förmiddagen eller vi tar det på eftermiddagen! På torsdag är det invigning från 14 och tydligen blir det tårta!!!


Lilleman har lärt sig sitta själv nu!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, så duktig han är. Jag tycker han blir mer och mer lik dig Lotta, han har din mun :)



Kram.

2012-02-28 @ 18:15:32
URL: http://amandaalexander.blogg.se/
Postat av: SjungandeMamman

Sv:Tack! Jag är verkligen nöjd med inköpen :) Overallen är hur underbar och cool som helst. Vi ska nog till ÖF på invigningen så då ses vi kanske där! Tårta är ju nice :)

♪♫•

2012-02-28 @ 20:33:00
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback