Somna

2012-02-29 11:13:24 Elliot 3-6 månader
» Kommentarer(0) «


Vanligtvis somnar Elliot ganska lätt men idag har det varit svårt att få honom att somna fast att jag märker at han är trött! Lillen busade för fullt med Atlas innan så kanske var han helt enkelt för uppjagad för att somna!

Nu hoppas jag dock att han sover så jag hinner duscha, måla två golvlister samt äta innan vi ska gå till Öppna Förskolan! Hoppas vi får plats på sångstunden denna gången för Elliot älskar den!

Det är inte alltid helt enkelt att hinna med allt man vill när man har en liten. Jag hade nog fått för mig att jag skulle hinna mer än jag gör. Jag hade ju tänkt släktforska och föra över alla videoband till dvd...suck....har inte hunnit något av det.

Men mysigt är det allt att få spendera så mycket tid med det bästa man har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback