Trött

2012-07-31 10:14:13 Min dag
» Kommentarer(2) «


Jag blir så himla trött av detta vädret! Vill helst vila hela tiden men det kan man ju inte för då blir man uttråkad....inte lätt!
 
Hoppas på fint väder nästa vecka så att man kan få lite sol innan man börjar jobba! Jag blir så mycket piggare då!!
 
Idag blir det att spackla dörrarna som slipades igår så att de sedan är redo för några lager färg! Annars blir det att tvätta några rundor tvätt och så kanske en promenad ned till stan!
 
Igår gick vi en runda på Väla men Lilleman var inte nöjd utan ville bara vara i famnen och inte i vagnen! Så det blev iget shoppat för det hade jag inte ro till när han skrek!
 
När vi kom hem var jag supertrött så jag somnade redan vid åtta!

Kommentarer
Postat av: Cherie | Börja Spring

Håller med om att det faktiskt gärna får vara lite fint väder nu ;)

2012-08-01 @ 22:11:01
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Sommaren har ju inte visat sig ännu, så det borde vara dags nu! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback