Fyndat böcker

2012-03-20 10:50:48 Elliot 6-9 månader
» Kommentarer(1) «


Igår körde jag och Lilleman till stan och gick på Pingstkyrkans loppis och sedan på Framtids loppis! Tyvärr hittade vi inget. Men sedan körde vi till Väla för att hämta mitt fina Miss Butterfly-halsband som jag lämnat in för att det blivit repigt och då hittade jag fyra fina böcker till lille prinsen!


Vi samlar på Barnkammarböckerna och har nu den rosa, den vita, den silvriga och den gyllene! Max-bökerna tycker jag även är för söta!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi ska till Väla på lördag, har du några tips på affärer i och omkring där som man inte får missa?

2012-03-21 @ 08:00:46
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback