Just nu

2012-03-20 10:17:58 Min dag
» Kommentarer(4) «


Just nu har vi en mycket aktiv liten pojke här hemma. Han vill helst inte sistta still någon längre stund utan kryper snabbt över golven.

Helst vill han ju krypa in i den öppna spisen som har vassa kanter. Och NEJ har han inte förstått vad det betyder. Eller rättare sagt bryr han inte sig...verkar lovande inför framtiden ;)

Dessutom vill han helst inte sova själv utan vaknar oftast innan tolv och ska då sova hos oss. Sedan vaknar han med jämna mellanrum vilket gör att denna mamma är trött. Är dessutom inne i en minisvacka just nu känner jag då det mest kretsar kring hus och bebis. Vilket är jättekul men jag hade behövt någon slags utflykt för att ladda batterierna.

Ska iallafall försöka få en dejt med mannen min i helgen då vi inte varit ensamma sedan innan Elliot föddes förrutom när vi målat med oljebaserad färg. Och det räknas inte som ensamtid!

Sedan är det snart lov och då hinner vi kanske/har råd att göra något litet?!

Älskar min vackre son


Kommentarer
Postat av: malin

Hej

jo ni kommer ju upp till mig och henrik den 14 april . det ska bli jätte kul. saknar er

2012-03-20 @ 10:40:33
Postat av: Malin

Hej

ni kommer ju upp till mig och henrik den 14 april .det ska bli jätte kul . saknar er jätte mycket

2012-03-20 @ 10:42:17
Postat av: Madde

Jag vet precis hur du känner! Ralph klättrar på ALLT allt som går vertikalt ska han upp på! Och känns som man aldrig får ladda batterierna utan man blir bara mjölkad hela tiden!! Hoppas våren kommer på riktigt snart så man får lite extra energi där iaf!!

2012-03-20 @ 11:01:30
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Leija ♥

Ja, man behöver få egentid & rå om varandra! Jag ska nog va utan Leija to-fre nästa vecka. Hoppas! En hel dag/natt utan henne gör susen!

Kram

2012-03-20 @ 22:02:01
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback