Lördag och söndag

2012-03-11 09:36:49 Min dag
» Kommentarer(2) «


Just nu sover pappan och jag och Elliot sitter i vardagsrummet och tar det lugnt. Han kryper omkring på golvet och letar efter spännande saker och jag läser bloggar när jag inte måste jaga honom ;)


Perfekt stöd!


Igår fick vi satt upp ledstängerna i trappen och grundmålat lite i kök och hall. Dessutom köpte vi en ny fläkt till köket!

Kvällen spenderade jag och Elli i Kvidinge. Först åt vi middag hos mormor och Claes och sedan såg vi Melodifestivalen hos mamma och pappa. Elliot somnade i sin resesäng vid halv tio och sedan körde vi hemmåt vid halv tolv för att hämta Jonas på stationen då han varit i Helsingborg och träffat Oscar och Erik och några till!

Idag har vi funderat på att åka och bada i Laholm. Fick tips om att det är bra då de har ett badland för de minsta!


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Leija ♥

Härlig lördag! Hoppas söndagen blir lika mysig!

Kram

2012-03-11 @ 10:08:41
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Tack, nu mår vi äntligen bra igen. Det har varit en jobbig vecka men ganska skönt att bara ligga och vila :D



Ja, jag tänkte ta en runda ner på ÖF imorgon tror dock det blir under förmiddagen men inte helt säker än och sen blir det nog onsdag eftermiddag också :D

2012-03-11 @ 20:17:49
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback