Slappedag

2012-03-27 18:40:06 Min dag
» Kommentarer(0) «


Idag kom inte vi ur våra pyjamasar förrän vid tre(!!) vilket är galet men sant! Men vi hade det så mysigt med lek på Elliots rum och sedan bus i vardagsrummet! Vi kollade även på Property Ladder och sedan hyrde vi en film via Teliaboxen!



Under filmen somnade Lilleman och sov sedan i en timme nästan!

Vi lagade även en massa mat. Tog up 700g kycklinfilé så det blev två middagar (minst). Hälften blev kyckling med jordnötsås och hälften en kyckling i cantadou-gryta!



Jag åt lite av kycklingen med jordnötsås till lunch tillsammans med sallad och gurka. Mums säger jag bara!!



Sedan kopplade jag in telefonen (men den ska laddas så ring inte förrän imorgon!) och skickade iväg ansökan!


Jonas var hemma vid halv fyra och då gick vi ut för att få bort de sista plattorna samt alla mysko järnstänger i trädgården så nu är det mycket finare! Under tiden sov Elliot så fint i sin vagn! Härligt väder var det iallafall, vi jobbade utan jackor idag!


Nu har Jonas satt igång med tapetseringen och Elliot leker bredvid mig med sin plocklåda! Jag ska snart gå ned och fixa ris till Jonas och sallad till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback