Långhelg

2012-05-19 11:24:23 Min dag
» Kommentarer(1) «


Har haft en härlig Kristi Himmelfärdshelg...eller rättare sagt har vi! I torsdags slappade vi mest men fick fixat lite med luckor och i köket. Vill ju bli färdiga men behöver också ta det lite lugnt.

Igår var vi nere i stan och gick en runda och åt middag på en uteservering. För min del blev det kebabsallad som är mums :) Passade även på att köpa en gardin till köket!

Sedan gick Lilleman och pappan hem och jag mötte upp några av mammorna jag lärt känna på ÖF för några glas vin först på en uteservering och sedan på Telegrafen! Mysigt var det iallafall!

Idag ska vi fixa lite här hemma och i eftermiddag får vi gäster och då blir det grillning vilket aldrig är fel :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

ja, snart ses vi. Ska bli roligt att träffas och så får det bli lite mys med Elliot :)

2012-05-19 @ 13:08:07
URL: http://amandaalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback