Onsdag - promenad, ÖF samt premiärgrillning

2012-05-09 07:46:47 Min dag
» Kommentarer(0) «


Idag blir en fullspäckad dag för lille E och mig då vi har mycket planerat. Först blir det nog en god frukost; gröt för Elliot och scrambled eggs och bacon för mig! Sedan får det blir lite fix så att man blir presentabel innan vi beger oss ut på en promenad/sovstund innan det är dags för oss att styra kosan mot Öppna Förskolan!

Idag ska barnen måla med fingerfärg vilket verkar spännande men kladdigt :)

I kväll blir det grillning för första gången i vårt fina hus på grillen vi köpte på Elgiganten! Då ska vi grilla benfri kottlet i min favoritmarinad Smoky Honey. Till det serveras grillade champinjoner, baconinlindade sparris sallad samt bearnaise. Mums!!!

När man köper 4 marinader eller annat från Santa Maria får man förresten en fin kylväska (på Maxi i Ängelholm men säkert även på andra ställen)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback