Sommar

2012-05-09 16:31:00 Mode och Shopping
» Kommentarer(0) «



Snygg klänning för 199:- på HM


Denna underbara klänning hade suttit snyggt på min (framtida) slimmade kropp när vi är på semester på Mallorca (eller Side eller någon grekisk ö) i sommar.

Jag älskar sommarkläder då de är mycket roligare! Jag hade kunnat leva i klänning och kjol men det är lite opraktiskt just nu när man har en liten vilding att leka med! Tur att man har ett jobb där man kan klä sig i sånt! Dest mest trista med BK och Bauhaus var just arbetskläderna! Jag vill ju vara fin :)


Även denna var skitsnygg fast kanske lite kort?! Kostar 299:-




Denna för 99:- är nog supersnygg fast lite tajt nedtill och det gillar inte jag!




Denna hade varit fin till Malin när hon ska vara 50/60-talsklädd! 499:- på HM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback