Trött och regnigt

2012-05-12 12:09:15 Min dag
» Kommentarer(1) «


Usch idag är jag ganska trött och sliten. Vi hade en mycket trevlig kväll men jag kom hem i lagom tid vid halv tolv. Lagom till jag skulle nanna vaknade prinsen och ville inte ligga hos sin pappa utan klättrade över till mig skrikandes. Så han fick somna hos mig för att sedan bäras över till sitt rum! Taskig kände jag mig då att han inte fick ligga hos mig för att jag tvunget skulle dricka några glas vin...men man är ju mer än mamma :)

Idag skulle vi arbetat i trädgården men det blåser och regnar så idag blir det fokus på skåpsluckor!

Ikväll blir det nog en kebabsallad för att fira min namnsdag samt film och mys med lilla familjen!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för igår, supermysigt. Grattis på namnsdagen och ha en trevlig helg.



Kram.

2012-05-12 @ 15:22:31
URL: http://amandaalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback