Vilket väder :(

2012-05-09 18:35:05 Min dag
» Kommentarer(0) «


Himla trist att det regnar för nu blir det ingen grillpremiär och jag som hade sett fram emot det så mycket! Nu blir det istället att steka köttet men det blir nog gott det med!

Hoppas på grillpremiär i helgen istället!

Vi har iallafall haft en mysig dag idag med mys med de andra mammorna och barnen på ÖF. Elliot fick kladda med fingerfärg och han älskade det. Han klenade ned hela sig så efter blev det ett dopp i vasken. Tyvärr hade jag glömt kameran hemma men Jonna tog några så förhoppningsvis blev det något bra kort på busen min!

Efter ÖF gick vi en promenad så dagens halvmil är avklarad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback