Lovely Thursday

2012-11-22 18:07:55 Jobb
» Kommentarer(0) «


Idag har jag haft en trevlig dag på jobbet med fina ungar och goa kollegor. Känns trist att bara vara där fram till jul men vad ska man göra?! Får hoppas att jag hittar ett annat jobb men det verkar inte helt lätt. Har sökt massor av jobb men ännu inte hört av någon! Finns det ingen som vill ha en engagerad engelsk/so-lärare?
 
Nu på kvällen blir det målning av tak för Jonas medan jag busar med lillgrabben. Han är mycket irritrerad att inte han får vara med pappa. Speciellt dammsugaren lockar då det ju är Elliots stora favorit.
 
Under helgen hoppas vi på att komma en bit på vägen i vardagsrummet....vill ju helst vara redo att flytta in till jul även om jag inser att allt inte kommer att vara klart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback