Bourne Legacy

2012-09-25 17:51:46 Film & Tv
» Kommentarer(0) «


 
I lördags var jag och min fine man på bio.Vi hade gratisbiljetter inne i Helsingborg så det blev Filmstaden även om biografen börjar bli väldigt nedgången! Det behövs sannerligen en uppfräschning!
 
Filmen vi såg var den fjärde Bournefilmen, denna gången utan Bourne!
 
Det är en ganska lång film, över två timmar, men tiden gick snabbt för den var händelserik och spännande. Att Matt Damon inte var med kändes inte konstigt utan de hade gjort en snygg övergång till att handla mer om själva programmet där Bourne var en av många! 
 
Överlag blev jag positivt överraskad av filmen så gillar man lite action kan man nog även gilla denna film som var en ny twist på samma gamla vanliga!
 
3,5 av 5 får den av mig!
 
Bilden lånad från sf.se
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback