Gårdagen

2012-09-20 19:22:04 Min dag
» Kommentarer(1) «


Igår tog jag den mycket långsamma bussen från Billesholm till Helsingborg för att klippa mig. Jag har ännu inte letat upp någon bra frisör i Ängelholm men borde väl ta tag i det....men fram tills jag gör det så får det bli ett besök i den stora staden ;)
 
På väg till bussen hamnade jag i värsta skyfallet då det även haglade...tack ock lov missade jag det värsta!
 
 
Efter frisörbesöket som främst bestod i att klippa toppar och lugg så blev jag hämtad av världens finaste man och son. Därefter besökte vi Ikea och åt mumsiga köttbullar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Leija

Kan rekommendera Marie på Cutting Lounge mitt emot Kirriz pizzeria. Jag betalar 720 kr för både klippning & färgning!

Svar: Det var ett superpris! Tack för tipset!!
Lotta

2012-09-21 @ 08:52:29
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback