Snart en ny vecka

2012-09-02 20:36:41 Min dag
» Kommentarer(1) «


Under mammaledigheten var söndagen inte speciellt ångestfylld...de första månaderna var det tvärtom skönt när det blev måndag för då blev det mindre intensivt iom att vi renoverade mest under helgen! Men nu är det tungt!

Inte alls kul att lämna hemmet för att jobba! Jag har alltid gillat att jobba som lärare men just nu känns det tungt! Vet inte om det är det nya jobbet eller att det helt enkelt är svårt att komma igång efter att varit ledig i ett år! Men men det blir nog bra!! Mina elever är supergoa och jag har ju saknat att ha elever!


Kommentarer
Postat av: Marlene Edebol

Kommer ihåg hur jag kände när jag började jobba efter att varit hemma med Hugo. Det var jobbigt och lite sorgligt att lämna på morgonen. Men det gick över med tiden och Hugo hade det skoj med Martin. Det har säkert Elliot med Jonas oxå. Snart har du vant dig! Men jag oroar mig redan över att lämna Ebba då jag börjar jobbar. Många prövningar får man gå igenom som förälder. Kram på dig!!

Svar: Det har det nog helt underbart här hemma och jag tycker att det är skönt att de får lite tid för varandra också!! Mest jobbigt att jobba bara....blir väl ännu värre när han börjar dagis :(
Lotta

2012-09-03 @ 08:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback