Intensivt

2013-04-18 07:17:03 Min dag
» Kommentarer(1) «


Just nu är jag mitt uppe i en intensiv period fylld med jobb, renovering och festplanerande!

Just jobbet tar mycket energi för tillfället men jag hoppas på att lugnet snart infinner sig! Fram tills dess är det bara att kämpa på, med risk för att låta präktig ;)

Här hemma fixas det i uterummet för fullt och det är svårt att känna igen den forna "bastun"! Det är färdigmålat och nu väntar golvet på att få läggas!!

Utöver de sakerna planeras det för fullt för inte mindre än två fester; en med kompisar och en med familj och släkt!! Igår inhandlades detaljer till lördagens maskerad och idag ska det fixas så att de sakerna funkar samman!!! Dessutom ska pajdeg röras samman och soffklädslen strykas!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Grattis grattis på födelsedagen idag!
Önskar er en kul maskeradfest!

Kram

2013-04-20 @ 11:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback