Sköna söndag

2013-04-07 10:31:01 Min dag
» Kommentarer(0) «


Idag skrivs det omdömen för fulla muggar här hemma. Har man tre olika klasser i en mängd olika ämnen så blir det en hel del omdömen! Jag har ju min egna lilla söta femma i matte, svenska, engelska, so, teknik och 6an i religion och historia och 7an i so. Så det blir en del omdömen om man säger så.
 
Om någon timme eller så styr jag nog kosan mot Väla för en liten shoppingtur, Elliot är lite febrig idag så han och Jonas håller sig hemma. Det blir nog lite trädgårdsfix för dem och senare ska uterummets tak grundas! Det ska bli fint där ute inför mitt 30-årsfirande om två veckor!
 
Igår blev luckan till vinden äntligen färdig efter ett och ett halvt år med ett hål i taket. Vår första känsla var att det blev väldigt lågt i taket plötsligt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback