Underbara helg

2013-04-06 12:39:50 Elliot 9-12 månader
» Kommentarer(1) «


Helgen startade mindre bra då jag hela gårdagen var snurrig och lite illamående. Det började när jag gick ur sängen och idag är det bättre men blir lite snurrig då och då. Man undrar såklart vad det var men hoppas bara det inte kommer igen!
 
Idag blir det trädgårdsjobb, vi har redan tagit bort flera buskar och ska väl fortsätta med det under dagen. Har ju en hel del att ta bort så att vi får det som vi vill! Elegant, lättskött och snyggt :)
 
Tog även fram saxen när jag väntade på Elliots dagsransonering av favoriten korv skulle bli färdig så nu blir han kanske inte kallad lilla tösen mer?!
 
 
I kväll blir det nog en film och lite mumsig fläskytterfilé med feta och soltorkade tomater! Mumma!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin kille!!
Pussa honom från faster Jenny

Vilken storlek har han i kläderna nu? Tänkte gå igenom o ta med mig lite gott o blandat till Marholmen.

Svar: Det ska jag göra :)
Just nu har han 86-92! Jättesnällt :)
Lotta

2013-04-06 @ 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback