Finast i världen

2013-02-02 16:34:00 Elliot 1-2 år
» Kommentarer(2) «


 
Du är det vackraste i hela världen, du är den gladaste man kan tänka sig, du ger mig glädje varendaste dag och jag är världens lyckligaste som har dig! Utan dig hade världen varit en mycket ledsam plats och jag kan knappt minnas hur livet var innan du kom till oss. Jag är så välsignad som är din mamma och jag önskar och hoppas att du är lika glad för att vara min son. Livet är inte rättvist men jag önskar att det var det så att alla får uppleva hur det är att somna bredvid en minimänniska och lyssna på varje andetag och vara lycklig att vara en förälder. Jag trodde att jag visste vad kärlek var då jag verkligen älskar din pappa men den kärleken är inget mot hur jag känner för dig!
 
Utan dig vore jag inte hel...

Kommentarer
Postat av: Sanne

Härlig bild :)

2013-02-02 @ 18:19:52
Postat av: Jenny

Vilken fin bild!

2013-02-02 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback