Mest nöjd med...

2013-01-12 12:03:00 Film & Tv
» Kommentarer(0) «


Den julklapp som jag var mest nöjd med att ge i år var den jag gav till mamma: biljetter till musikalen Miss Saigon.
 
Så i oktober åker hon och jag ned till Malmö för att titta på denna underbara musikal som jag såg för första gången för 10 år sedan då den spelades på engelska. Denna gång ska den spelas på svenska men jag hoppas att den är minst lika bra!
 
Holländska Li-Tong Hsu ska spela Kim och Philip Jalmelid spelar soldaten Chris.
 
 
Behöver jag tillägga att jag älskar musikaler?! Därför längtar jag även till jag får se den nya Les Miserables på bio. Någon som vill följa med?! Har även läst skvaller att Miss Saigon filmatiseras ifall Les Miserables går bra eftersom det är samma skapare...så hoppas hoppas!
 
Lyssna till Anne Hathaway som sjunger I dreamed a dream!
Eller varför inte se trailern?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback