Gravidyoga

2014-02-14 13:27:00 Min dag
» Kommentarer(0) «


Förra veckan startade min gravidyoga och jag kan verkligen rekomendera det för er gravida där ute. Antar att vanlig yoga är minst lika bra för er som inte väntar smått. 
 
Jag känner att det ger mig flera redskap inför förlossningen och ger mig även en paus i vardagen. Nu är ju min vardag ganska lugn iom sjukskrivningen men tvååringen här hemma tar ju en del energi ;)
 
Jag går i Ängelholm denna gång hos Ängelholms Yogacenter och är mycket nöjd. Tjejen som har det, Jessica är jättetrevlig och duktig!! Fördelen är att det bara är fyra gånger per omgång och sedan kan man ta ytterligare fyra gånger om man hinner. Jag gör tyvärr inte det men tänkte nog gå på mamma-barnyoga när bebis är här!
 
Tisdagar 17-18.30 är tiden för er som är intresserade! Går man på Capio kan man testa på det under vecka 10 och går man på Laxen kan man få en gång gratis om man har en kupong från sin barnmorska!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback