Spännande, spännande

2014-01-26 08:49:14 Min dag
» Kommentarer(1) «


Imorgon är det dags att beställa barnens vagn. Känns coolt att skriva "barnen" men om ca 2 månader är det dags att just skriv och prata om "barnen" då vi förhoppningsvis är tvåbarnsföräldrar då!! Jag längtar som besatt och har börjat fixa samman sånt som behövs till en liten bebis. Igår blev det några par strumpor på Väla och så har jag hämtat upp alla gratisboxar man kan få som gravid. 
 
Vi har ju det mesta redan men just krämer, oljor, blöjor och sånt måste ju inhandlas.
 
Tillbaka till vagnen...vi har ju bestämt oss för en Bugaboo Donkey. Det är den enda syskonvagnen på marknaden   där syskonen sitter bredvid varandra och som kan göras om till singelvagn. Elliot kommer ju troligtvis inte att åka vagn i all evighet och då är det bra att man kan ha den just som singelvagn. Man kan ju sedan köpa till en ståbräda. 
 
 
 
Så imorgon är det dags att beställa den för då får vi den troligtvis till sportlovet så att den kan levereras hem till oss. Det blir en helsvart variant men vi köper även till ljusa sufletter att byta av med till sommaren. Då antar jag att topplocket inte behövs utan bebis har en filt mest. 
 
 
 
Utöver det köper vi till en adapter till babyskyddet då jag älskade den funktionen med vår förra vagn, en mugghållare samt en snacktray till Elliot så han kan ha lite smått och gott att mumsa på/dricka. 
 
Bilderna lånade från Bugaboo!
 
Jag hoppas att vi blir nöjda då det ju inte är den billigaste vagnen, men förhoppningsvis får i tillbaka en del när vi säljer den vidare. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ser kanon ut! Vi var i Köpenhamn en dag och hade ståbräda på vår brio Happy som vi kallade för skateboard och då minsann ville Vincent bara stå... :)

2014-01-26 @ 11:12:01
URL: http://minirenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback