Till bebis

2014-01-07 12:18:20 Min dag
» Kommentarer(0) «


Har redan börjat shoppingen till bebis för det är ju det roligaste som finns...att köpa pyttesmå, supersöta plagg som man vet att den lilla personen i magen ska kläs i! Det första vi köpte var en heldress från Newbie som vi tänker ska bli bebis första plagg! 

Sedan blev det det en filt från samma märke; älskar kabelstickningen! 


För några veckor sedan blev jag tipsad om att man hade köp tre betala för två på Lindex och samtidigt 30% på bebiskläder så då passade jag på! Blev 376:- för allt istället för 930:-!!! Har jag sagt att jag gillar att fynda?! 








 



En pyjamas, tre Bodies, ett par byxor, en mössa, en stickad overall, en stickad omlotttröja, och en onepiece!!! Den prickiga bodyn tycker Jonas är lite tjejig men blir det en påg får jag matcha den med turkosa byxor helt enkelt!! 

Vi hittade även två pyjamaspåsar på Maxi! Älskar dem då det är så lätt att byta blöja med en sådan så jag köpte i både storlek 50 och 56! 



Slutligen har jag köpt de coolaste kläderna på Lindex från Littlephant:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback