Vecka 32

2014-01-29 07:46:13 Min dag
» Kommentarer(0) «


Igår gick jag in i vecka 32 och om en vecka är det dags för det andra ultraljudet för att se så att moderkakan flyttat sig! Håll tummarna att den gjort det för jag är inte så sugen på att göra ett kejsarsnitt! Även om det såklart har sina fördelar! 

Just nu börjar jag mer och mer känna mig som en otymplig val och bebis försöker trycka sig ut med våld! Det är inte helt komfortabelt att sova eller sitta i soffan. Samtidigt är det en härlig känsla att ha magen och ju längre tid som går desto mer känner jag mig sorgsen att detta kanske är sista gången som jag har ett liv växande i.mig. Dock tror jag att det är så för har man haft förmånen att ha fått två friska (förhoppningsvis) barn så får man vara nöjd och det finns ju alltid risker! Men, men man vet aldrig...
 
På väg till Disney on ice! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback