Blödig mamma

2014-07-25 09:00:00 Dop - Lilly
» Kommentarer(0) «


Sitter och planerar Lillstumpans dop och lyssnar till fin musik som vi vill ha, tårarna rinner nedför kinderna! Är alldeles för blödig för mitt egna bästa och kan börja gråta för det mesta, inte för att jag är ledsen utan för att jag blir rörd. Just musik är så viktigt för att förmedla olika känslor och när det gäller det finaste man har så får det helt enkelt inte bli annat än perfekt!
 
Till bröllopet hade jag redan när jag var liten tänk att jag vill ha samma ingsångsmarch som de har i Sound of Music då jag älskar den filmen så det fick det bli för min man är världens bäste :)
  
Denna hade vi som utgångsmarsch när vi gifte oss:
 
 
 
Denna hade vi när vi gick in när Elliot döptes, sedan hade vi ET när vi gick ut då han döptes till Elliot och pojken i ET ju heter Elliot!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback