Ebaytips!

2014-07-24 10:31:00 Min dag
» Kommentarer(0) «


Jag har beställt hem en massa fint från Ebay och är helt frälst! Det är enkelt, billigt och går relativt snabbt att få sakerna!!
 
Först och främst måste man skaffa sig ett Ebaykonto och sedan ett Paypalkonto dit man för över pengar för att kunna betala! Sedan för man över en summa dit och så betalar man via den tjänsten. Enkelt och bra!
 
Saker som jag beställt är tex:
 
 
Det vita och det ljusrosa för 7 kr var inkl. frakt!!! Ni hittar liknande här!
 
Ett mobilskal för 16:- inkl frakt!
 
 
 
Jag är supernöjd som älskar att fynda så varför inte testa ni med?! Jag lovar att ni blir nöjd...jag har fler fynd som jag lovar att visa när de dykt upp här hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback