Lilla sjukling

2014-07-01 09:07:00 Lilly 3-6 månader
» Kommentarer(2) «


 
I lördags firades Monas (svärmor) 65-årsdag men tyvärr missade jag och Lilly för när jag tempade lillsessan så hade hon fått feber. På kvällen höjdes tempen så vi körde till akuten där hon blev undersökt. Hon var lite röd i halsen men det var för tidigt att göra några vidare undersökningar så vi åkte hem. Nu mår hon bra igen så det var nog som Jonas sa "en fis på tvären". Jag brukar i min mammaroll vara ganska laidback och hade nog aldrig åkt in med Elliot men nu känner jag mig mer nojjig med Lilly, men det kanske inte är så konstigt?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte alls konstigt att man blir lite mer nojig! Skönt att det inte var något o att hon mår bättre!:)

Svar: Ja det blir väl så iom hennes hjärta!
Lotta

2014-07-01 @ 09:19:47
Postat av: Catrin

Inte alls konstigt. Vi är också extra rädda om vår Hugo då han hade en tuff start med syrebrist när han föddes och efterföljande kylbehandling och 15 dagar på neo. Så när han satte i halsen och fick lite svårt att andas ringde vi direkt till ambulansen. Men när ambulansen kom så var det ingen fara. Tror vi bara fått en överdriven rädsla i och med den start vi fick. Har två barn sedan tidigare men aldrig ringt ambulans.

Skönt att Lilly mår bättre!

2014-07-12 @ 17:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback