Sophie la Girafe

2014-07-17 09:50:00 Lilly 3-6 månader
» Kommentarer(1) «


 
Vi anordnade en babyshower för finaste Jonna och hennes familj och köpe då en fin ekoleksak, Sophie le Girafe till lillbebis. Samtidigt passade jag på att köpa en till Lilly då jag hört att den är bra på alla sätt och vis. Naturgummit är bra då det inte innehåller några läskiga saker, dessutom luktar det gott. Fläckarna på giraffen lockar ögonen till sig, den är lätt att hålla med alla sina ben och långa hals och sedan så kan man trycka på den så låter den ungefär som en hundleksak ;) ) 
 
Sophie har funnits sedan 1961 så den har några år på nacken och verkar varit populär sedan dess. Lilly har ännu inte fått sin men det börjar nog bli dags!
 
Vill du köpa en så finns den bl.a på Ekokul! 

Kommentarer
Postat av: Natalie Andersson

Hej Lotta vet inte om du kommer ihåg mig jag glömmer aldrig vem du är :D

2014-07-17 @ 13:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback